Specjalista ds. obsługi klienta
Informacje kontaktowe
Adres: Pszczyna,
Opis
Do rozwijającego się zespołu Contact Center w naszej firmie, poszukujemy nowych pracowników. Szukamy pełnych pasji i utalentowanych osób skoncentrowanych na kliencie, którzy zapewnią wyjątkową obsługę i zadbają o wyniki sprzedaży. Poprzez wspieranie klientów i przejmowanie odpowiedzialności za rozwiązywanie ich zapytań od pierwszego połączenia / napisanego maila / chata, aż do zakończenia sprawy. Potrzebujemy osób, które czują, że na dobrze zbudowanych relacjach i świetnej obsłudze będą mogły rozwijać swoją sprzedaż. Chcemy, żeby budowały zaufanie, wśród naszych klientów zgodnie z naszym mottem: WE PLAY FAIR.
JAKIE SĄ WYZWANIA/ZADANIA NA STANOWISKU:
• kompleksowa obsługa klienta przez wiele kanałów kontaktu, m.in.: telefon, mail, chat,
• obsługa zamówień indywidualnych, składanych online, jak i osobiście w puncie sprzedaży,
• realizacja założonych planów sprzedażowych – połączenia przychodzące i wykonywanie połączeń wychodzących,
• wsparcie procesów zarządzania zamówieniami w firmie,
• udział w projektach wdrażanych w dziale Contact Center,
• ścisła współpraca z innymi działami w firmie.
JAKICH KOMPETENCJI SZUKAMY:
• doświadczenia w pracy w środowisku sprzedaży i w obsłudze klienta - nie ma znaczenia w jakiej branży zdobyłeś doświadczenie, jeśli będziesz potrafił wykorzystać je w naszej firmie,
• umiejętność budowania relacji z klientami - robimy wszystko, żeby nasi klienci czuli się świetnie w kontaktach z nami,
• zorientowanie na klienta, umiejętność empatii i wyczucia jego potrzeb oraz sprawna komunikacja obsługowa i sprzedażowa,
• nastawienie na rozwój, umiejętność pracy w grupie oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
• dynamizm, pozytywne nastawienie i wysoka komunikatywność,
• umiejętność pracy wielozadaniowej - rozmawiaj / pisz z klientem, szukając rozwiązania i utrzymując zaangażowanie klienta,
• mile widziana jest znajomość branży. Jeśli jej nie znasz, to nie martw się, chętnie Cię wszystkiego nauczymy, wystarczą nam Twój zapał i chęć do nauki.
CO OFERUJEMY:
• realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy,
• zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/o pracę/B2B,
• współpraca i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne i przyjazne środowisko pracy,
• możliwość rozwoju własnych kompetencji poprzez pełne wyzwań zadania,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• niezbędne narzędzia pracy,
• zniżki na sprzedawane produkty.