Specjalista ds. obsługi klienta

Informacje kontaktowe

Adres: Pszczyna,

Opis

Do rozwijającego się zespołu Contact Center w naszej firmie, poszukujemy nowych pracowników. Szukamy pełnych pasji i utalentowanych osób skoncentrowanych na kliencie, którzy zapewnią wyjątkową obsługę i zadbają o wyniki sprzedaży. Poprzez wspieranie klientów i przejmowanie odpowiedzialności za rozwiązywanie ich zapytań od pierwszego połączenia / napisanego maila / chata, aż do zakończenia sprawy. Potrzebujemy osób, które czują, że na dobrze zbudowanych relacjach i świetnej obsłudze będą mogły rozwijać swoją sprzedaż. Chcemy, żeby budowały zaufanie, wśród naszych klientów zgodnie z naszym mottem: WE PLAY FAIR. JAKIE SĄ WYZWANIA/ZADANIA NA STANOWISKU: • kompleksowa obsługa klienta przez wiele kanałów kontaktu, m.in.: telefon, mail, chat, • obsługa zamówień indywidualnych, składanych online, jak i osobiście w puncie sprzedaży, • realizacja założonych planów sprzedażowych – połączenia przychodzące i wykonywanie połączeń wychodzących, • wsparcie procesów zarządzania zamówieniami w firmie, • udział w projektach wdrażanych w dziale Contact Center, • ścisła współpraca z innymi działami w firmie. JAKICH KOMPETENCJI SZUKAMY: • doświadczenia w pracy w środowisku sprzedaży i w obsłudze klienta - nie ma znaczenia w jakiej branży zdobyłeś doświadczenie, jeśli będziesz potrafił wykorzystać je w naszej firmie, • umiejętność budowania relacji z klientami - robimy wszystko, żeby nasi klienci czuli się świetnie w kontaktach z nami, • zorientowanie na klienta, umiejętność empatii i wyczucia jego potrzeb oraz sprawna komunikacja obsługowa i sprzedażowa, • nastawienie na rozwój, umiejętność pracy w grupie oraz umiejętność organizacji pracy własnej, • dynamizm, pozytywne nastawienie i wysoka komunikatywność, • umiejętność pracy wielozadaniowej - rozmawiaj / pisz z klientem, szukając rozwiązania i utrzymując zaangażowanie klienta, • mile widziana jest znajomość branży. Jeśli jej nie znasz, to nie martw się, chętnie Cię wszystkiego nauczymy, wystarczą nam Twój zapał i chęć do nauki. CO OFERUJEMY: • realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy, • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/o pracę/B2B, • współpraca i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne i przyjazne środowisko pracy, • możliwość rozwoju własnych kompetencji poprzez pełne wyzwań zadania, • atrakcyjne wynagrodzenie, • niezbędne narzędzia pracy, • zniżki na sprzedawane produkty.